VEELGESTELDE VRAGEN

PRODUCTEN & VOORRAAD

Welke merken verkopen jullie?

We hebben verschillende merken die we verkopen.

Ook hebben we elk seizoen een andere collectie die wij inkopen in Parijs waarmee wij inspelen op de nieuwste en leukste trends.

Hoe vaak krijgen jullie nieuwe items binnen?

Wij ontvangen elke week nieuwe, geweldige items. Op onze site vind je een speciale collectie "NEW IN" waarin de nieuwste items verschijnen.

Kan ik controleren of een item nog op voorraad is voordat ik de winkel bezoek?

Ja, je kunt bij elk item zien of het nog op voorraad is. Dit kun je zien aan het groene bolletje. Deze wordt oranje zodra het item bijna is uitverkocht.

Is het item daadwerkelijk uitverkocht? Dan kun je je e-mailadres achterlaten. Zodra dit item weer op voorraad komt krijg je direct een mailtje!

Bieden jullie speciale collecties of limited editions aan?

Wij werken met de seizoenen, lente, zomer, herfst en winter. De collecties passen wij hierop aan.

Ook hebben we zelf sjaals, petten, posters ontworpen die je bij ons kunt krijgen. Zo hebben we elk jaar voor de Nijmeegse Vierdaagse exclusieve items.

Blijf op de hoogte door je te abonneren op onze nieuwsbrief of ons te volgen op social media.

BESTELLEN & BETALEN

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt betalen met iDeal, Mastercard, Meastro, Paypall, Visa en winkelcadeaubonnen.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Ja, wij bieden bij elk product de mogelijkheid om het in te pakken.

Kan ik mijn cadeaubon ook online gebruiken?

Bij de fysieke cadeaubon zit een bonnetje met QR-code. Onder de QR staat een code die je kunt invoeren bij de checkout in het vakje "Kortingscode of cadeaubon". Heb je een e-mail ontvangen met de code? Dan kun je deze kopiëren en plakken. Dit is dezelfde code als op de fysieke cadeaubon.

Ik ben mijn kortingscode vergeten toe te passen en heb al betaald. Wat nu?

Helaas is het dan niet meer mogelijk om je korting te gebruiken of wijzigingen in je bestelling toe te passen. Kijk lekker rond op de site en wie weet vind je een ander leuk pareltje.

VERZENDEN & RETOURNEREN

Wat zijn jullie verzendopties?

Je kunt bij ons een bestelling laten bezorgen of ophalen in de winkel.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Binnen Nederland: standaard verzending bedraagt €5,95 en bij een bestelling vanaf €75,00 betaal je geen verzendkosten.

België & Duitsland: standaard verzending bedraagt €12,95 en bij een bestelling vanaf €150,00 betaal je geen verzendkosten.

De rest van de EU: standaard verzending bedraagt €12,95.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace link via de mail, mits je je e-mailadres hebt achtergelaten bij het plaatsen van je bestelling.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen ons best om bestellingen die vóór 15:00 uur worden geplaatst dezelfde dag te verzenden. In de meeste gevallen is de levertijd zo'n 1 á 2 werkdagen, afhankelijk van de pakketdienst. In het weekend en op feestdagen worden er geen pakketjes opgehaald door de koerier. Bestellingen die op vrijdag na 15:00 uur worden geplaatst, worden maandag pas verzonden.

Tijdens sale periodes en rondom de feestdagen kan de levertijd iets langer zijn dan normaal.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Het kan voorkomen dat je pakketje is vertraagd of dat deze bij de buren is afgeleverd. Wij verzoeken de klant altijd eerst om even rond te vragen of de buren iets hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact op met de desbetreffende pakketdienst. (Wij werken met DHL, GLS, PostNL, Velocity, Groene Rijders en Cycloon).

Kunnen zij jou niet verder helpen, neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@makemydaynijmegen.nl. Dan zullen wij een onderzoek starten bij de desbetreffende pakketdienst.

Wat is jullie retourbeleid?

Niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen zorgen, we helpen je graag verder!

Retourneren/ ruilen in de winkel

De nieuwe collectie kan tot 14 dagen na aankoop, met bon en aangehechte labels, geretourneerd worden (met uitzondering van outletbags, deze kunnen niet geretourneerd worden). Sale items mag je retourneren binnen 3 dagen voor geld terug (inclusief kassabon en het originele kaartje aan het artikel) of ruilen binnen 7 dagen voor een ander artikel of een tegoedbon.

Alleen items die in originele staat verkeren en ongebruikt zijn nemen wij retour, met uitzondering van lingerie of gepersonaliseerde bestellingen.

Webshop retouren *

Je kunt de nieuwe collectie tot 14 dagen na aankoop, mits voorzien van de pakbon en de originele labels, retourneren (met uitzondering van outletbags, deze kunnen niet geretourneerd worden). Alleen artikelen die in originele staat verkeren en ongebruikt zijn nemen wij retour, met uitzondering van lingerie of gepersonaliseerde bestellingen. Sale items mag je retourneren binnen 3 dagen voor geld terug (inclusief kassabon/ pakbon en het originele kaartje aan het artikel) of ruilen binnen 7 dagen voor een ander artikel of een tegoedbon.

Zorg ervoor dat je retourzending goed en stevig is verpakt. Beschadigde artikelen kunnen we helaas niet vergoeden. Als iets stuk bij ons aankomt is het de verantwoordelijkheid van de klant.

*Retourneren is op eigen kosten

Retouradres:
Make My Day Nijmegen
T.A.V. Webshop retouren
Stikke Hezelstraat 65
6511 JW Nijmegen

Nadat wij het ontvangen hebben zal het bedrag zo snel mogelijk op de rekening waarmee je hebt betaald worden teruggestort.

Kan ik mijn bestelling in de winkel terugbrengen of ruilen voor iets anders?

Het is mogelijk om jouw bestelling in de winkel te retourneren, het bedrag zal dan binnen 3-5 werkdagen worden teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.

Ook is het mogelijk je retour om te ruilen voor een ander item. Dit wordt automatisch verrekend bij de kassa.

Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld teruggestort?

Wanneer we jouw retour in goede orde hebben ontvangen (ongebruikt/onbeschadigd) zal het bedrag binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort worden op de rekening waarmee je hebt betaald.

Hoe kan ik een item retourneren?

Je kunt je retour bij ons afgeven in de winkel of je stuurt je pakketje naar ons op.

Je omcirkelt de items op de meegeleverde pakbon die je wilt retourneren en geeft aan waarom je deze terugstuurt. Retourneren is op eigen kosten.

Je stuurt het vervolgens naar:

Make My Day Nijmegen
T.A.V. Webshop retouren
Stikke Hezelstraat 65
6511 JW Nijmegen