VEELGESTELDE VRAGEN

PRODUCTEN & VOORRAAD

Welke merken verkopen jullie?

We hebben verschillende merken die we verkopen.

Ook hebben we elk seizoen een andere collectie die wij inkopen in Parijs waarmee wij inspelen op de nieuwste en leukste trends.

Hoe vaak krijgen jullie nieuwe items binnen?

Wij ontvangen elke week nieuwe, geweldige items. Op onze site vind je een speciale collectie "NEW IN" waarin de nieuwste items verschijnen.

Kan ik controleren of een item nog op voorraad is voordat ik de winkel bezoek?

Ja, je kunt bij elk item zien of het nog op voorraad is. Dit kun je zien aan het groene bolletje. Deze wordt oranje zodra het item bijna is uitverkocht.

Is het item daadwerkelijk uitverkocht? Dan kun je je e-mailadres achterlaten. Zodra dit item weer op voorraad komt krijg je direct een mailtje!

Bieden jullie speciale collecties of limited editions aan?

Wij werken met de seizoenen, lente, zomer, herfst en winter. De collecties passen wij hierop aan.

Ook hebben we zelf sjaals, petten, posters ontworpen die je bij ons kunt krijgen. Zo hebben we elk jaar voor de Nijmeegse Vierdaagse exclusieve items.

Blijf op de hoogte door je te abonneren op onze nieuwsbrief of ons te volgen op social media.

BESTELLEN & BETALEN

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt betalen met iDeal, Mastercard, Meastro, Paypall, Visa en winkelcadeaubonnen.

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Ja, wij bieden bij elk product de mogelijkheid om het in te pakken.

Kan ik mijn cadeaubon ook online gebruiken?

Bij de fysieke cadeaubon zit een bonnetje met QR-code. Onder de QR staat een code die je kunt invoeren bij de checkout in het vakje "Kortingscode of cadeaubon". Heb je een e-mail ontvangen met de code? Dan kun je deze kopiëren en plakken. Dit is dezelfde code als op de fysieke cadeaubon.

Ik ben mijn kortingscode vergeten toe te passen en heb al betaald. Wat nu?

Helaas is het dan niet meer mogelijk om je korting te gebruiken of wijzigingen in je bestelling toe te passen. Kijk lekker rond op de site en wie weet vind je een ander leuk pareltje.

VERZENDEN & RETOURNEREN

Wat zijn jullie verzendopties?

Je kunt bij ons een bestelling laten bezorgen of ophalen in de winkel. We verzenden naar de gehele Europese Unie.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Binnen Nederland: standaard verzending bedraagt €5,95 en bij een bestelling vanaf €50,00 betaal je geen verzendkosten.

België & Duitsland: standaard verzending bedraagt €12,95 en bij een bestelling vanaf €100,00 betaal je geen verzendkosten.

De rest van de EU: standaard verzending bedraagt €12,95.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace link via de mail, mits je je e-mailadres hebt achtergelaten bij het plaatsen van je bestelling.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen ons best om bestellingen die vóór 15:00 uur worden geplaatst dezelfde dag te verzenden. In de meeste gevallen is de levertijd zo'n 1 á 2 werkdagen, afhankelijk van de pakketdienst. In het weekend en op feestdagen worden er geen pakketjes opgehaald door de koerier.

Tijdens SALE periodes en feestdagen kan de levertijd iets langer zijn dan normaal.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Als je bestelling niet is aangekomen binnen de geschatte levertijd, neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@makemydaynijmegen.nl.

Wat is jullie retourbeleid?

Alle bestellingen kunnen (indien ongebruikt/onbeschadigd) tot 14 dagen na aankoop worden geretourneerd. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Jij bent verantwoordelijk voor het retourpakket totdat het onze deur bereikt, dus zorg ervoor dat je het met track & trace en voldoende gefrankeerd verstuurd. Nadat wij het ontvangen hebben zal het bedrag zo snel mogelijk op de rekening waarmee je hebt betaald worden teruggestort.

Kan ik mijn bestelling in de winkel terugbrengen of ruilen voor iets anders?

Het is mogelijk om jouw bestelling in de winkel te retourneren, het bedrag zal dan binnen 3-5 werkdagen worden teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.

Ook is het mogelijk je retour om te ruilen voor een ander item. Dit wordt automatisch verrekend bij de kassa.

Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld teruggestort?

Wanneer we jouw retour in goede orde hebben ontvangen (ongebruikt/onbeschadigd) zal het bedrag binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort worden op de rekening waarmee je hebt betaald.

Hoe kan ik een item retourneren?

Je omcirkelt de items op de meegeleverde pakbon die je wilt retourneren en geeft aan waarom je deze terugstuurt. Retourneren is op eigen kosten.

Je stuurt het vervolgens naar:

Make My Day Nijmegen
T.A.V. Webshop retouren
Stikke Hezelstraat 65
6511 JW Nijmegen